Σάββατο, Ιουλίου 24, 2010

Ta3idi me aeroplano


Geia xara se olous !

''Dusthxws'' eimai e3wteriko...to dusthxws bebaia phgainei sto gegonos oti den mporw na grapsw sta ellhnika afou olo to pc leitourgei sta souhdika..nai eimai souhdia sto göteborg...
Pernaw fantastika eilhkrina den mporw na perigrapsw thn xara mou..Omws gia auto 8a sas milhsw argotera..Shmera 8elw na sas pw gia to ta3idi mou me to aeroplano...

Latreuw ta ta3idia me to aeroplano!Den einai polles oi fores pou exw ta3idepsei alla autes oi liges fores mou exoun meinei pragmatika a3exastes.Kata ena periergo tropo panta ka8omai dipla sto ftero.H 8esh mou panta auth tou para8urou.8elw na ta blepw ola,xwris kanena kefali h tsanta gia empodio...
Sunh8ws eimai apo tous prwtous sth seira gia ta diabathria.Kai panta ta xeria mou idrwmena kai to xamogelo zwgrafismeno sto proswpo mou!!!
To aeroplano siga siga 3ekinaei,ola hrema!To apokorufwma einai h telikh eu8eia gia thn apogeiwsh!!Mesa mou noiw8w oti tentwnetai akoma kai to pio mikro mou kuttaro...Kai to ta3idi arxise!
Kanw ena ta3idi mesa sta sunnefa.Parathrw ta sunnefa-latreuw ta paixnia mazi tous(8a mou peite
pws ginetai na paizeis me ta sunnefa?)!! 8a sas e3hghsw!Einai polu aplo.Stoxeueis ena sunnefo,sugkentwnesai s'auto to epe3ergazesai kai briskeis me ti moiazei..!Isws to exete kanei kai eseis auto,ean oxi thn epomenh fora pou 8a ta3idepsete prospa8hste to!!
Den me noiazei na pw thn alh8eia me poia pthsh 8a petaw kai poios 8a einai mesa se auto.Apla apolambalw thn 8ea mou apo to para8uro kai pistepsete me einai monadikh....
8a mporousa na ta3ideuw gia meres kai na blepw ola auta ta api8ana pragmata pou exei dhmiourghsei h mana fush...Krima!!(mhn anarwtieste to giati)to ta3idh exei teleiwsei se polu ligo 8a parw thn balitsa mou,8a anebw st treno kai...kales mou diakopes!
=)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου